dimarts, 22 de juliol de 2008

Bon estiu!

Escric ara metix des de la Biblioteca Nacioanal, mentre espero a que em portin els llibres que he sol·licitat. Estic llegint la Crònica de l'Apostasia de Ginebra de Jean de Jussie, monja clarissa que va escriure just quan la Reforma començava a eclosionar a Ginebra. Haig d'escriure el darrer treball pel màster de Duoda, i he decidit endinsar-me una mica en l'experiència de Déu que van tenir les meves avantpassades protestants fora dels claustres. Jean dóna la rèplica a aquesta experiència justament des del claustre, defensant la seva elecció davant de la política dels reformadors d'obrir els convents. El tinc encara molt poc desenvolupat, però em té bastant intrigada la qüestió... Veurem on em porta.

Per altra banda, en breu seré a Barcelona de nou, per fer-hi les vacances. Aquest agost es presenta molt tranquil i poster una mica i tot acomodat: no viatgaré, potser més endevant. Al setembre per fi podré concentrar-me totalment en el seminari i en diversos projectes oberts que tinc per endavant i disfrutar-los sense la sensació d'estar visquent a dos temps, a dues marxes. Però primer toca sol, platja, veure els amics i les amigues, cine, alguna excursió, piscina, passegades llargues pel Parc Catalunya quan es pon el sol, dormir molt i llegir alguns llibres que estic selecionant curosament (cosa que mai compleixo, per altra banda). Una parada abans de llançar-me a aquesta nova etapa que no sé molt bé on pararà. Però d'i·lusionada i tant que ho estic! I en el fons sé prou bé que és el que haig de fer. Vocació? Ai, Mireia, "quien te ha visto y quien te ve". Ja sabem la dita, però: "els camins del Senyor són misteriosos". Je je...